"Good Hope"
Health Unit Uganda

nl-NLen-US

Fietstocht Good Hope 2024

Op zondag 30 juni werd er door de stichting Good Hope een fiesttocht georganiseerd.

Onder perfecte weersomstandigheden werd er door de ongeveer 40 deelnemers een tocht van 21 km afgelegd welk door de prachtige omgeving van Archem en het Eerder Achterbroek voerde.

Alle deelnemers kregen voor onderweg een flesje water aangeboden door Jumbo Ommen

Als start en eindpunt was er gekozen voor hotel-restaurant Wildthout. Na afloop van de tocht bood Wildthout een drankje en een hapje aan. Op het heerlijke teras werd er door de deelnemers nagenoten van de fietstocht.
We zijn trots en dankbaar om te kunnen melden dat deze sportieve activiteit een prachtig bedrag heeft opgebracht van 775 euro en danken de deelnemers voor hun bijdrage. Dit bedrag komt uiteraard ten goede aan de stichting Good Hope.

Een bijzonder woord van dank voor Jumbo Ommen en Wildthout voor hun steun.

Bestuur Good Hope